BLOGS I ENLLAÇOS

Pàgina actual: Home

IES BLASCO IBAÑEZ - CULLERA TF: 96 171 91 00

Gaudint la Química

Com tots els anys, els alumnes de Química de 2n Batxillerat es desplaçaren al Campus de Burjassot per fer unes pràctiques de laboratori, diins el programa Gaudint la Química. Heus ací un reportatge arran de les fotos realitzades (cliqueu sobre la imatge)

Febrer solidari

Un any més, celebrem un altre "14 de febrer" distint al convencional, manifestant el nostre amor pels més necessitats i no sols pels que més estimem. Divendres 12 de febrer, al llarg del matí, lliurarem aliments al hall, destinats a Càritas. Els alumnes de 4t ESO se'n faran càrrec de la recollida, sota la coordinació del departament de Valencià. Cliqueu sobre la imatge per veure la falca informativa.

Pàgina 1 de 6

FONS SOCIAL EUROPEU

La Unió Europea I el Fons Social Europeu cofinancien la FPB i els itineraris de 3r ESO

FORMACIO PER A FAMILIES