Pàgina actual: Home

IES BLASCO IBAÑEZ - CULLERA TF: 96 171 91 00

25 N Contra la Violència de Gènere

Correu electrònic Imprimeix PDF

Des del 1999 les Nacions Unides van declarar el 25 de novembre com al Dia Internacional contra la violència de gènere. L'Institut Blasco Ibáñez vol sumar-se a aquesta iniciativa de conscienciació amb la realització d'una foto col·lectiva al voltant del graffiti que il·lustra aquest crit de denúncia. Els alumnes de 1r Batxillerat  han estat els encarregats de donar-li vida. Cliqueu sobre la imatge per veure el videoreportatge.

Desdejunis saludables

Correu electrònic Imprimeix PDF

Des de principis d'octubre va començar la campanya 2014 dels "Desdejunis Saludables", una iniciativa coorganitzada pels departaments didàctics d'Educació Física i de Biologia & Geologia, amb la sana intenció de conscienciar als alumnes de la importància d'una dieta saludable començant pel primer menjar del dia. Aquesta iniciativa és la primera d'una extensa nòmina d'experiències pedagògiques semblants, que es desenvoluparan al llarg del curs (com ara "L'Entrepà Saludable", el "Dia del Suc de Taronja" o el "Dia de al Fruita"), de les quals anirem informant puntualment. De moment, quedem-nos amb el vídeoreportatge del desdejuni que alumnes i professors de 2n de Batxillerat van fer el proppassat divendres 3 d'octubre i que podeu veure clicant sobre la imatge.

Premis extraordinaris de Secundària

Correu electrònic Imprimeix PDF

Dimarts 8 de juliol d'enguany es celebrà, al Palau de les Arts de València, el lliurament dels premis extraordinaris d'excel·lència acadèmica de Secundària. Dues de les nostres alumnes, Amanda Méndez Tur i Núria Carreres Creus (que actualment acaben de cursar el 1r de Batxillerat amb excel·lents resultats), van ser unes dels 208 alumnes del conjunt de la Comunitat Valenciana guardonats amb aquesta distinció. A l'acte, a més d'una nodrida representació de les autoritats educatives, tot i que faltà la Consellera del ram Mª José Català, per problemes d'agenda (¿...!), assistiren un gran nombre de persones entre familiars, autoritats locals i representants dels centres educatius d'arreu del País Valencià. En la foto que il·lustra la notícia hi observem a Amanda i Paula, germana aquesta de Nüria, ja que no pogué assistir en estar becada pel MInisteri d'Educació per participar en unes jornades científiques a Salamanca. Felicitacions a les guardonades  i que condisca l'exemple.

Novembre 2014 Desembre 2014
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dm