BLOGS I ENLLAÇOS

Pàgina actual: Home

IES BLASCO IBAÑEZ - CULLERA TF: 96 171 91 00

Gaudint la Química

Com tots els anys, els alumnes de Química de 2n Batxillerat es desplaçaren al Campus de Burjassot per fer unes pràctiques de laboratori, diins el programa Gaudint la Química. Heus ací un reportatge arran de les fotos realitzades (cliqueu sobre la imatge)

Febrer solidari

Un any més, celebrem un altre "14 de febrer" distint al convencional, manifestant el nostre amor pels més necessitats i no sols pels que més estimem. Divendres 12 de febrer, al llarg del matí, lliurarem aliments al hall, destinats a Càritas. Els alumnes de 4t ESO se'n faran càrrec de la recollida, sota la coordinació del departament de Valencià. Cliqueu sobre la imatge per veure la falca informativa.

Dia del suc de taronja (26-1-2016)

Com tots els anys, l'Institut va organitzar el 26 de gener el "Dia del Suc de Taronja", dins de la campanya de foment d'hàbits saludables en alimentació. Els departaments didàctics d'Educació Física, Biologia i Geologia, i FPB d'Agrojardineria, així com nombrosos alumnes i mares de l'AMPA hi col·laboraren. Cliqueu sobre la imatge per veure el videoreportatge.

Desdejuni saludable amb el CEIP Sant Antoni

El "Blasco" ja porta quatre cursos organitzant "desdejunis saludables" entre els seus alumnes, amb vistes a fomentar els hàbits d'una alimentació sana i equilibrada. Enguany i per primera vegada, s'ha volgut fer extensiva aquesta iniciativa als alumnes dels col·legis adscrits, com ara el CEIP de Sant Antoni, que dimecres 20 de gener vingueren al nostre Institut per fer-nos la primera d'un seguit de visites programades. Però, abans, pasaren per la cafeteria Alcalà, on el professor d'Educació Física Rafa Nogués, promotor de la iniciativa, els explicà els beneficis per a la salut que reporta desdejunar apropiadament. Cliqueu sobre la foto per veure el videoreportatge.

Campanya de conscienciació mediambiental

Amb l'eslògan "Per un món...i un Institut més nets i ecològics", el centre ha encentat una campanya de conscienciació destinada a tota la comunitat educativa, en la que participen ja nombrosos departaments didàctics. Oferim ací quatre espots que il·lustren diverses situacions quotidianes que es donen als centres escolars. Hem comptat amb l'entusiasta participació d'alumnes de 3r ESO, que han protagonitzat en clau d'humor diverses històries.

Pàgina 1 de 5

FONS SOCIAL EUROPEU

La Unió Europea I el Fons Social Europeu cofinancien la FPB i els itineraris de 3r ESO

FORMACIO PER A FAMILIES