Pàgina actual: Home

IES BLASCO IBAÑEZ - CULLERA TF: 96 171 91 00

Premis extraordinaris de Secundària

Correu electrònic Imprimeix PDF

Dimarts 8 de julioil d'enguany es celebrà, al Palau de les Arts de València, el lliurament dels premis extraordinaris d'excel·lència acadèmica de Secundària. Dues de les nostres alumnes, Amanda Méndez Tur i Núria Carreres Creus (que actuament acaben de cursar el 1r de Batxillerat amb excel·lents resultats), van ser unes dels 208 alumnes del conjunt de la Comunitat Valenciana guardonats amb aquesta distinció. A l'acte, a més d'una nodrida representació de les autoritats educatives, tot i que faltà la Consellera del ram Mª José Català, per problemes d'agenda (¿...!), assistiren un gran nombre de persones entre familiars, autoritats locals i representants dels centres educatius d'arreu del País Valencià. En la foto que il·lustra la notícia hi observem a Amanda i Paula, germana aquesta de Nüria, ja que no pogué assistir en estar becada pel MInisteri d'Educació per participar en unes jornades científiques a Salamanca. Felicitacions a les guardonades  i que condisca l'exemple.

LLIBRES DE TEXT 2014- 2015

1ESO     2ESO       3ESO       4ESO

1BATCNS       1BATHCS

2BATCNS       2BATHCS

Els llibres de text dels següents grups es publicaran a l'inici de curs:

• Alumnes de 2n ESO que cursen la matèria de Ciències en Anglés
  • Alumnes de 3r ESO que cursen Matemàtiques en anglés
  • 4 ESO (P. DIVERSIFICACIÓ CURRICULAR)
  • Formació Professional Bàsica

EXÀMENS CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA JULIOL PENDENTS ESO

dimarts 8 de juliol

Per a tot l'alumnat d'ESO amb assignatures pendents de cursos anteriors

Fes clic ací per descarregar el calendari d'exàmens

EXÀMENS CONVOCATÒRIA EXTRAORDINÀRIA JULIOL 1r BATXILLERAT ESO I PQPI

9  i 10 de juliol

1r BATXILLERAT   Fes  clic ací per descarregar el calendari d'exàmens

ESO/PQPI   Fes clic ací per descarregar el calendari d'exàmens

Gala de Graduació de la Promoció de Batxillerat 2014

Correu electrònic Imprimeix PDF

Aquest divendres 30 de maig tingué lloc la Gala de Cloenda del curs escolar per a 2n de Batxillerat i la festa de Graduació dels alumnes de la Promoció 2014. Com és habitual, atés el gran nombre d'assistents, s'habilità el Gimnàs del centre per a l'ocasió, amb un acte que començà a les 20:30 h. i que comptà amb nombroses activitats programades (actuacions musicals, vídeos de tota mena, monòlegs i parlaments...). En acabar, alumnes i professors continuaren la festa amb un sopar de germanor.

Juliol 2014 Agost 2014
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dm