Pàgina actual: Home

IES BLASCO IBAÑEZ - CULLERA TF: 96 171 91 00

1r PREMI DE VÍDEO EN VALENCIÀ SAMBORI-MICE 2015

Correu electrònic Imprimeix PDF

Diumenge 29 de març, representants del nostre Institut van anar al centre cultural de Beneficència, a València, per tal d'arreplegar el 1r Premi de Produccions Audiovisuals de centres de Secundària organitzat per la Fundació Sambori, entitat que s'ocupa del foment de l'ús creatiu del valencià. Aquest certamen s'inscriu dins de la Mostra Internacional de Cinema Educatiu (MICE), en què participen centres escolars d'arreu del món presentant les seues produccions videogràfiques. En el cas de l'IES Blasco Ibáñez de Cullera, vam concursar amb el curt Desamor a primera vista, realitzat pels alumnes de l'optativa de Cultura Audiovisual de 1r de Batxillerat del curs passat, curt que ha sigut mereixedor del premi del Jurat. En la foto veiem els alumnes d'Audiovisuals que assistiren a la projecció del vídeo el proppassat 25 de març al teatre Capitoli de Godella.

JA ESTÀ EN MARXA "LA NIT ESTRELADA"

Correu electrònic Imprimeix PDF

Sota el nom de TODOS NECESITAMOS UNA NOCHE ESTRELLADA, els propers dies 14, 15 i 16 d'abril celebrarem el 125 aniversari de la mort del genial pintor holandés Vincent Van Gogh. Una de les moltíssimes activitats programades és la realització i exposició permanent (al hall del centre) d'una rèplica gegant del seu famós quadre La nit estrelada. Són molts els qui hi col·laboren: més de 170 alumnes de tots els nivells, 12 departaments didàctics i 20 professors. El dia gran serà dijous 16 d'abril amb l'estrena del quadre i la programació d'un seguit d'activitats artístiques de tota mena (poesia, música, teatre, pintura, vídeo, fotografía, decoració floral..) al Gimnàs a les 11:15, estant prevista l'assistència d'autoritats municipals i educatives, així com de gent aliena al centre.

DIA DEL SUC DE TARONJA

Correu electrònic Imprimeix PDF

Organitzat pels departaments d'Educació Física i Ciències Naturals, divendres 30 de gener es va celebrar el Dia del  Suc de Taronja. Aquesta activitat s'inscriu dins del ventall d'actes programats per a fomentar els hàbits saludables en els més joves, atés el dèficit generalitzat en el consum de fruites i verdures. Col·laboraren en la seua elaboració i distribució els alumnes de 3r ESO, sota la supervisió dels professors Cristina Pla i Rafa Nogués.

Xerrada sobre drogues

Correu electrònic Imprimeix PDF

Dins del cicle de conferències, xerrades i encontres organitzat pel centre a fi de conscienciar els nostres joves sobre aspectes d'interés general, aquest dimecres passat representants de la Guàrdia Civil assistiren a l'Institut per informar als alumnes de 3r i 4t d'ESO de tot el que envolta el món de les drogues i els riscos que comporta per a la salut física i mental. Amb el suport d'una presentació digital, els agents parlaren dels diferents tipus de drogues (les il·legals i les admeses, com ara el tabac i el alcohol) i la seua negativa incidència en els hàbits personals i socials dels més vulnerables, els adolescents. Van ser dues hores carregades d'informació i de preguntes, dins d'una ambient interactiu i molt profitós. Vist l'interés que ha despertat aquesta sessió informativa, es farà també extensiva les properes setmanes a altres nivells del centre. Cliqueu sobre la imatge per veure el videoreportatge.

BLASCO SOLIDARI

Correu electrònic Imprimeix PDF

Seguint el costum encetat des de fa uns anys, l'Institut Blasco Ibáñez celebra unes jornades solidàries de recollida d'aliments, joguines i llibres infantils durant els tres últims dies lectius d'enguany: dijous 18 desembre, divendres 19 i dilluns 22. La col·laboració d'alumnes, pares i professors, conscients de les necessitats de moltes famílies sobretot en dies tan assenyalats com els Nadals, ha resultat tot un èxit, amb una recollida al voltant de 500 quilos de béns i d'il·lusions. En nom d'aquesta campànya del "BLASCO SOLIDARI", la Junta Directiva agraeix la  participació de tots.

Pàgina 1 de 2

Abril 2015 Maig 2015