BLOGS I ENLLAÇOS

Pàgina actual: Home

IES BLASCO IBAÑEZ - CULLERA TF: 96 171 91 00

IV CENTENARI

Amb motiu del 400è aniversari de la mort dels escriptors Miguel de Cervantes i William Shakespeare, diversos departaments del nostre Institut han participat en un projecte educatiu baix el lema Tal vegada somiar .... en un lloc de La Manxa. Els alumnes del centre han preparat tot un seguit d’exposicions i tallers, recitals de poesia, interpretacions teatrals, etc. Dijous, 7 d’abril, a partir de les 9 del matí es celebrarà un torneig esportiu medieval; hi haurà un mercat medieval i a les 11 del matí tindrà lloc al Gimnàs del centre l’acte central amb les diferents actuacions.

Per eixe motiu, esteu tots convidats a visitar-nos i fer un recorregut pels treballs realitzats el mateix dia 7. El centre estarà també obert de 17 a 19 hores per la vesprada.

Per últim informar-vos que el dia 7 les activitats del centre finalitzaran al voltant de les 13 hores, una vegada acaben totes les activitats programades per a eixe matí.

Esperem la vostra visita el dia 7 per tal que pugueu conèixer de primera mà tot el treball realitzat per l’alumnat i el professorat del centre.

TRIBUTE TO DAVID BOWIE

Els alumnes de 4t ESO van retre homenatge al músic anglés David Bowie, arran de la seua mort. Es tractà d'una activitat paralectiva de l'assignatura d'Anglés dirigida pel professor Voro Olmos, amb exposicions orals, presentacions digitals, murals, música en viu i vídeos. Oferim ací la versió curta, que té com a marc musical el conegut tema "Space Oddity" (cliqueu sobre la imatge)

Pàgina 1 de 6

FONS SOCIAL EUROPEU